با vpn آدرس‌اینترنتی یا IP خود را به کشور‌ دیگر تغییر دهیم

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در مورداستفاده از یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN استفاده می‌شود همین ویژگی یعنی تغییر آدرس اینترنتی یا IP به کشوری دیگر است یعنی این توانایی را دارد که شما را شهروند هر کشوری که دوست دارید نشان دهد. مردم از این فناوری دیجیتال استفاده می‌کنند که نه تنها برای پنهان کردن مکان واقعی خودشان بلکه دسترسی به اینترنت آزاد را فراهم می سازد.
هنگامی‌که یک مشترک وی پی ان به یک سرور وی پی ان متصل می‌شود، آدرس IP واقعی آن‌ها با یک آدرس IP متعلق به سرور فیلتر شکن جایگزین می‌شود. نتیجه این است که مشترکین وی پی ان به نظر می‌رسد در محل سرور هستند که به آن متصل می‌شوند. مثلا اگر سرور فیلتر شکن شما آمریکا باشد، به محص اتصال به آن شما یک فرد آمریکایی به نظر می رسید.

خرید vpn برای تغییر IP
خرید vpn برای تغییر IP

در حقیقت، تفاوت در بین بودن در ایالات‌متحده و استفاده از یک VPN برای وانمود کردن در آمریکا وجود ندارد، اینترنت در هر دو مورد دقیقاً یکسان عمل می‌کند.
همین امر برای مکان‌های دیگر نیز انجام می‌شود. برای مثال، به یک سرور در سوئد، یا در هر کشور دیگری که انتخاب کرده‌اید، به یک سرور متصل شوید و به نظر می‌رسد که آنجا هستید. اینترنت پس‌ازآن رفتار می‌کند مانند اینکه شما واقعاً در مکان دورافتاده‌ای بودید که در منوی VPN انتخاب کرده‌اید.

بیشترین ویژگی مفید

به‌محض اینکه نرم‌افزار VPN شما به سرور VPN وصل می‌شود، تجربه اینترنت شمارا تغییر می‌دهد. برای افرادی که در مکان‌هایی زندگی می‌کنند که دولت یا ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت (Internet Service Providersیا ISP ها) وب‌سایت‌ها را مسدود می‌کنند، خرید VPN ها یک‌راه حل بسیار محبوب هستند.
در حقیقت، میلیون‌ها نفر از مردم در سراسر جهان از فیلتر شکن ها استفاده می‌کنند تا محدودیت‌های محلی را نه‌تنها توسط دولت‌ها و ISP ها، بلکه همچنین محل‌های کار، مدارس، دانشگاه‌ها و حتی مالکان اجیرشده نیز دور بزنند.

تظاهر به بازگشت به خانه در تعطیلات

وقتی مردم سفر می‌کنند، یک VPN نیز مفید است. در هنگام مسافرت، خدمات از خانه برگشت اغلب به علت محدودیت‌های جغرافیایی مسدود می‌شوند. برای افرادی که ناامید از استفاده از این خدمات مسدود شده در هنگام سفر هستند، یک VPN راه‌حل ایده آل است. با استفاده از VPN، همه‌چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که به یک سرور به خانه بازگردید که در دفتر یا محل کارتان به نظر می‌رسد. نتیجه این است که دسترسی به اینترنت همانند بازگشت به خانه است.
تغییر آدرس اینترنتی با وی پی ان

استفاده بی‌پایان

شما می‌توانید با تظاهر به اینکه در یک کشور دیگر هستید، چیزهای نامعلومی به دست بیاورید. محدودیت‌هایی که می‌توانید انجام دهید تنها با تخیل شما محدود می‌شود! ما در اینجا نمی‌خواهیم به شما بگویم که شما باید یا نباید با یک وی پی ان کارکنید. آنچه ما می‌توانیم به شما بگویم این است که مردم در سراسر جهان از VPN ها استفاده می‌کنند تا اعتراض کنند که برای بسیاری از دلایل در کشورهای مختلف هستند.

خرید VPN و فیلتر شکن

البته تمام وی پی ان هایی که می‌بینید برای این کار مناسب نیستند، درواقع در حقیقت آدرس اینترنتی شما را تغییر می‌دهند ولی از طرف دیگر اطلاعات شما زیر نظر آن‌ها قرار می‌گیرد. که این کار دقیقا در لبنان برای VPN ها اتفاق افتاد و اطلاعات کاربران به نوعی دزدیده شد. در در هنگام خرید وی پی ان نیز باید ارائه دهنده‌ای را برگزینید که معتبر و قابل اعتماد باشد.

نظرات