استفاده از Spreadsheet برای خرید وی پی ان

منظور از Spreadsheet برای خرید وی پی ان این است که یک‌سری اطلاعات مهم در مورد یک ارائه دهنده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا خرید مطمئنی را تجربه کنید. در واقع یک سرویس مقایسه کننده است که برای وی پی ان نیز راه‌اندازی شده است.
این مقاله را از زبان شرکت Snapchat بخوانید :
این بخش شامل یک مروری مختصر از شرکت است که حاوی اطلاعاتی می‌باشد که از حضور رسانه‌های اجتماعی خود تا رتبه‌بندی‌هایی که برای برنامه‌های مختلف در دستگاه‌های مختلف دریافت کرده‌اند. این‌یک مرور کلی از چگونگی قابلیت مشاهده و موفقیت یک شرکت توسط کاربران خود طراحی‌شده است که به شما در یک نگاه ابتدایی نشان می‌دهد که چگونه VPN خود را در رقابت  قرار می‌دهد.
استفاده از spreadsheet

بررسی سرعت وی پی ان

 از  نظر ما ( شرکت Snapchat)، احتمالاً این مهم‌ترین معیار است که هر خریدار VPN باید هنگام تصمیم‌گیری نهایی خودآگاه باشد. هیچ‌کس نمی‌خواهد ساعت‌ها منتظر یک ویدیو برای بارگذاری باشد و یا بازی خود در آخرین ثانیه به تعویق بیفتد، به همین دلیل است که هر وی پی ان زمانی که به پمپاژ پهنای باند خام و کنترل نشده  در هر ساعت از روز می‌رسد، متوقف شود. اعدادی که در صفحه گسترده مشاهده می‌کنید، نشان‌دهنده میانگین سه تست است که در ساعت‌های 6:00 برای مکان‌های مربوطه آزمایش‌شده است.
Spreadsheet برای خرید وی پی ان

 در پایین، می‌توانید تعداد مکان‌ سرورها و آدرس‌های اینترنتی را که هر یک از فروشنده‌ها ارائه می‌دهد پیدا می‌کنید، که اگر شما در یک منطقه دورتر از جهان زندگی می‌کنید و نیاز به یک فیلتر شکن با سرور در کشور خود دارید، می‌تواند مهم باشد. ما توصیه می‌کنیم کشور را نزدیک‌ترین محل زندگی خودانتخابی کنید و استفاده از سریع‌ترین نتایج آن منطقه برای کمک به تصمیم‌گیری در مورد VPN را برای شما در این رده ارائه می‌دهیم.

سهولت استفاده

استفاده آسان از vpn

سهولت در مورد نحوه استفاده از VPN در هر دستگاه مهم است. آیا رابط کاربری مناسب است؟ چند ویژگی اضافی در دسترس است؟ آیا روند اتصال سریع یا کند بود؟ آن‌ها چند زبان را پشتیبانی می‌کنند؟ اگر از برنامه های ضعیف خسته شده‌اید و می‌خواهید بدانید که کدام بهترین است و بیشترین ویژگی‌های اضافی را دارد، باید بیشتر مراقب این بخش باشید.

مرور امنیتی

ما در اینجا خجالت را کنار می‌گذاریم، بخش بازبینی امنیتی، همه‌چیزهایی را که شما باید در مورد اینکه چگونه یک وی پی ان می‌تواند اتصال شما را حفظ کند، پوشش می‌دهد. از تعداد پروتکل‌های امنیتی ارائه‌شده به سیاست‌های ورود به سیستم، در این بخش هر فیلتر شکن خود را به آب‌وآتش می‌زند تا مطمئن شوید که اتصال آن‌ها واقعاً ایمن است. اگر فردی هستید که نگران مقدار داده‌های ارائه‌شده‌ی VPN تان هستید، به‌جایی که دفتر مرکزی آن‌ها واقع‌شده است، مراجعه کنید، یا این‌که آن‌ها در کشوری قرار دارند که دارای چهارده/پانزده صلاحیت قانونی هستند، این بخش برای شماست.

بازبینی پشتیبانی

بررسی پشتیبانی فیلتر شکن
بررسی پشتیبانی فیلتر شکن

بازخورد پشتیبانی یک بخش مختصر، بسیار مهم است که در آن‌ها همه‌ی گزینه‌های پشتیبانی مختلف توسط ارائه‌دهندگان گوناگون فیلترشکن پوشش داده می‌شوند. در اینجا شما می‌توانید اطلاعاتی را در مورد نوع گزینه‌های ارتباطی که VPN ارائه می‌دهد پیدا کنید، چه ساعتی آن‌ها را نگه می‌دارند و چگونه پایگاه دانش یا FAQ خود را گسترش می‌دهند و سؤال‌هایی در ذهن شما وجود دارد که کسی برای پاسخ به آن‌ها وقت نمی‌گذارد.

نقد و بررسی قیمت

بررسی قیمت vpn
بررسی قیمت vpn

 درنهایت بخش نقد و بررسی قیمت‌گذاری وجود دارد که برای بسیاری از کاربران بودجه مهم‌ترین اولویت آن‌هاست. خوانندگان ما می‌توانند از این بخش برای گرفتن یک عکس کامل از تمام قیمت‌های مختلف و سطوح عضویت که یک ارائه‌دهنده خاص پیشنهاد می‌دهد، استفاده کنند و بلافاصله آن‌ها را در مقایسه با سایر VPN های رقیب با پیمایش در هر ردیف مقایسه کنند. 

حال از صحبت این شرکت خارج می‌شویم و خود ما ارادا می‌دهیم : به طور کلی این سروی تمام زیر و بم یک ارائه دهنده وی پی ان را در اختیار شما قرار می‌دهد و مانند دیجی کالا امکان مقایسه و بررسی برتری‌های هر یک را در اختیار شما قرار می‌دهد اما توجه داشته باشید که تنها از ارائه دهندگان خارج از ایران را پشتیبانی می‌کند و متاسفانه در حال حاظر هیچ فروشنده وی پی ان ایرانی در لیست آن‌ها قرار نگرفته اند.

نظرات